onsdag 25 augusti 2010

Café Café


Passar på att live-blogga lite från café - Café Café. Jag fungerar som sällskap/medlidande till Moran som måste plugga. Inte direkt för att jag lider i denna bekväma soffa, omringad av radio-pop och färgglad belysning med utsikt över något som kan liknas vid en äng. Kanske ett lustigt ställe att placera ett fik - om man nu kan kalla det fik med detta dunka-dunka och alkoholservering. Om Café Café låg i Stockholm, och inte i Petach Tikwa, så hade det nog varit ett ganska så hippt ställe.

I övrigt kan jag uppdatera om stor framgång i lägenhetsjakten,  fint sverige-besök och skolstart på måndag. Det är bara hettan som besvärar. Hettan och luftfuktigheten. Men jag försöker tänka på regnet i Sverige och jag borde vara nöjd över att sitta och svettas på en terrass trotts att solen har gått ner för länge sen.

1 kommentarer:

Kim M sa...

I dag skiner solen i Sthlm, men hösten ligger i luften. Tänk på det och njut av din ljuvliga tillvaro!

Skicka en kommentar